maandag 24 oktober 2011

Win! Parfum Workshop

Zoals jullie weten ben ik echt een sucker voor parfum! Ik vind het heel interessant om te weten welke geurnoten er in een parfum zitten, waar deze geurnoten vandaan komen, waarom er voor deze noten is gekozen en hoe ze dan precies bijdragen aan het imago van een parfum. Vaak hebben we er echt geen weet van hoeveel werk er achter een bepaald parfum zit. Vind jij parfums net zo interessant als ik? Lees dan verder want ik mag maar liefst 12 Beautylab lezeressen uitnodigen voor een exclusieve Parfum Workshop in de trainingsruimte van LVMH!




De workshop zal plaatsvinden in de trainingsruimte van LVMH in Capelle aan den IJssel opmaandag 31 oktober van 10.00 - 13.00 uur. In deze 3-uur durende workshop maken we kennis met de topgeuren van de merken Givenchy, Fendi en Kenzo en krijgen we uitleg over de gekozen geurnoten en een klein beetje geschiedenis en achtergrond over de merken en parfum in het algemeen.

Ik heb wel eens eerder een parfum workshop gehad toen ik nog kassameisje was bij Douglas en het was echt zó interessant! Ik heb er heel veel van opgestoken en soms gebruik ik mijn aantekeningen van toen nog steeds voor artikelen op Beautylab. Als je zelf een (beauty)blog hebt is deze workshop echt een goede aanvulling op je kennis als je graag over parfums wil schrijven.

Het exacte adres is:
Crystal Building B, 5th floor
Rivium Boulevard 212
2912 LK Capelle aan den IJssel


Ik mag 12 lezeressen uitnodigen, maar omdat het me gezelliger lijkt om met een vriendin te komen (of met je moeder, je tante, je zusje) nodig ik er 6 uit die dan elk een persoon mee mogen nemen naar de workshop. Zelf ben ik er natuurlijk ook bij! 

Bij aankomst worden we eerst verwend met heerlijke Givenchy cupcakes. Verder zijn er voldoende hapjes en drankjes gedurende de workshop, dus er wordt goed voor ons gezorgd. Tijdens de workshop zal er ook nog een wedstrijd gehouden worden waarmee je kans maakt op een parfum naar keuze! Tip: let goed op wat er verteld wordt, want je zou alle informatie wel eens nodig kunnen hebben om te winnen!



Heb ik jullie al enthousiast gemaakt? Laat dan een leuke comment achter met de reden waarom jij graag een Parfum Workshop zou willen meemaken. Volg daarbij ook Givenchy op Twitter (geen verplichting, maar wel leuk als jullie het doen!)

Let er wel op dat je met zekerheid kunt komen. Het is niet echt een handige dag en tijd, maar ik zeg het je: het is een goede reden om een college te missen of om vrij te nemen van je werk! :-) Donderdag mail ik de leukste comments terug om te laten weten dat je het bent geworden, met verdere details. 

Ik hoop jullie maandag de 31e te zien bij LVMH! Good luck!

Until next time,
Serena Verbon

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter